Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

Shit, är det redan fredag igen? Veckorna bara flyger iväg..

Ikväll åker morgan fram! Och några öl. Och grogg. Gött =) Ska hem till Linda ikväll och dricka med henne. Får se vad vi hittar på, blir ingen krog för min del iaf eftersom att jag varken har råd eller lust med det. Får se vad allt annat folk hittar på =) Ska ut och jobba imorn kväll/natt så allt för cp dyng ska man väl kanske inte bli.. 
Var ju nykter hela förra helgen, så nu ska det bli gott med lite alkohol igen =)

Nästa helg spelar James Intveld på Estraden i Gävle, hade väl tänkt att dra dit om ekonomin inte säger emot. Hoppas på att jag hinner få pengar innan dess. Frågan är ju vem man ska dra dit med? Det är såna gånger jag saknar Tina lite extra mycket, henne kan man dra med på allt och ha skit kul. Tänker då inte åka dit själv iaf, haha. Får se vem man lyckas dra med sig =) 

Idag ska jag till tandläkaren, fyyy. HATAR tandläkaren, dom gör jämt illa mig =( Haha. Men förhoppningsvis går det bra =) Har jag hål i tänderna så kommer jag att börja grina, haha. Hatar att borra! Tur att man byter till privat tandläkare nästa år, där behandlar dom hålen med laser så det känns inte ett nå. Mycket bra hehe.

Nu ska jag göra mig klar och pyssla lite här hemma, sen laga mat och borsta gaddarna innan det är dags att bege sig iväg.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: