Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Grå grå dag

Vilken grå dag det är idag.. Hoppas att snön kommer som de har sagt idag =) Och förhoppningsvis så blir det så pass med snö så man får ut och jobba lite.. Pengar! Det behövs nu kan jag lova. Men det visar väl sig ikväll/inatt hur det blir med den saken. 

Märkte nyss att rock 'n roll x-mas med the resfreshments och nisse hellberg krockar med pin up group's modell tävling och fest den 18 dec. Så jävla typiskt! Lovade mamma att jag skulle köra åt henne och Kicki, så kan ju inte säga ifrån mig de nu, speciellt inte nu när de har köpt en biljett åt mig också. Så får se om jag hittar nån annan som vill gå på konserten och kan köra istället. Vill helt ärligt mer till sthlm.. Lät som om att vi ska dra ihop några från klubben och dra dit. Men aja, över en månad kvar dit så får se då hur de blir!

Eftersom att det är en så grå och trist dag så passar det utmärkt med några avsnitt av true blood! Har tre avsnitt kvar av säsong 3, sen äre bara å vänta tills säsong 4 kommer. Jag kommer inte att kunna bärga mig haha.

Just ja, igår for jag, Linda och Hugo till åshammar och hälsade på bror och Micke där de höll på och snickra upp nå skit åt tjurarna. Vi gick runt där och kolla på ungdjuren, tuppen, grisarna och korna haha. Sen åkte vi till Micke och drack kaffe innan vi drog hem igen =) Det var mysigt, men dock skit kallt. 

Nu ska jag hitta på nå vettigt att göra =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: