Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helgen

Shit vilken dag, kväll och natt det blev i fredags, hade verkligen sjukt kul!

Det började med att jag sov hemma hos Linda i torsdags, sen kl 5 på morgonen ringde klockan, så då var det dags att kliva upp och göra sig klar! Sen skjutsade bror och till rese. På bussen dit tog vi en öl, åt en macka och lyssna på musik. Resan gick fort, annars brukar ju buss resor vara så sega.. 
När vi kom på båten så gick vi först ut på däck och kolla. Sjukt fint väder och jätte varmt i solen! Hur mysigt som helst. Sen gick vi till tax freen och handla lite smått och gott. Och efter det blev det så klart baren! 
När det hade börjat lugna ned sig på restaurangen så gick vi dit och åt, köttbullar fick de bli för min del ;) Sen satt vi i baren i flera timmar. Lyckades göra av med över 400 kr där (skyller på den snygga bartendern) Haha. Men det var verkligen jätte trevligt att bara sitta där, dricka gott, lyssna på dansband och snacka skit.
Innan båten kom till hamn igen så gick vi till tax freen igen och handla mer sprit ^^

På bussen hem fortsatte vi såklart att dricka. När klockan var 15 var man bra yr i huvet haha =) När vi kom hem åt vi på donken, sen hem och hämta lite grejer och vidare till Fredrik där vi fortsatte att dricka med honom och Louise. Vi brudar drog senare ut på Red Club för att se Bingo Rimér. Dessvärre var det mest bara sånt folk där som jag inte står ut med, så jag och Louise gick därifrån en timme senare. Då mötte vi upp Sandra Olsson och gick till mulligans för att ta en öl och snacka skit =) Sen fortsatte vi mot åttan. Jag blev dock inte kvar där länge eftersom att jag var piss full och vela bara hem efter en lång dag. Hittade ingen skjuts, så fick GÅ från stan till stensätra. Segt! Tur att man var full så att man inte kände av kylan haha =) Somnade som en stock när jag kom hem!

-

Igår var jag helt slut som människa. Det blev lugnt under dagen, åt lite gott och så med mamma och lillebror.. Sen mot kvällen åkte vi till kyrkogården och tände ljus. Sjukt mysigt med alla ljus! Älskar det. Sen åkte jag hem till Fredrik och tog nån grogg och lite vin. Var tänkt att jag skulle till Living Room och se The Playtones men jag orkade bara inte. Åkte hem i 21 tiden, slocknade framför tv'n med kläderna på och allt haha.

Mycket skönt att inte vara bakfull idag! Tog en promenad i det underbara vädret tidigare =) Nu ska jag slänga omkull mig på soffan och glo tills det är dags att göra sig klar och åka till kng för möte med klubben. Sen blir bara slapp kväll!

Nu orkar jag inte sitta här längre, haha.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: