Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hunkar!

Jag har extremt tråkigt och har druckit alldeles för mycket kaffe för att kunna sova dom närmsta timmarna. Dricker inte kaffe så ofta längre, känner inte alls nå sug för det. Men nu kom det, bra nog också. Ska ta min tredje kopp nu! Åh, så gött. Och för att underhålla mig med nått så ska jag göra min egna hunk lista ;) 

1. Alexander Skarsgård



2. Ian Somerhalder



3. Robert Pattinson 

4. Wentworth Miller



5. Dregen



Nu orkar jag inte leta på nå fler haha. Shit, känns som om att jag inte kommer att få sova en blund i natt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 frun din
skriven :

Du gillar bara skarsgård för att han är med i True blood, erkänn ;) Annars är väl inte han nån man för dig, men jag vet däremot vem du skulle haft med på din hunklista, börjar på s och slutar på taussen :D:D:D