Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

If we ever meet again

Skönt att ha internet hemma igen =D Tackar Linda för det ;)

Idag då, vad fan ska man göra? Jo, ska städa rummet, byta sängkläder, tvätta och så skulle jag ha behövt damma av alla saker inne på rummet med de orkar jag inte. Sen ska jag slå mig ned och söka lite jobb. Hoppas fortfarande på att jag får nått på nån utav de fjällhotell jag har sökt! Bara att hålla tummarna :)

Är så jävla sugen på att tatuera mig nu så jag håller på att krypa ur skinnet. Ska ta med mig Linda till tatueraren inom en snar framtid för hon ska köpa presentkort och jag ska höra vad han har för pris förslag på de tatueringar jag vill ha. Antingen blir det en text på halsen, ett ankare på armen eller nått annat. Får se vad som blir billigast :)

Nu ska jag slänga i mig lite kaffe sen börja med städningen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: