Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag

I fredags var det klubbfest, det var trevligt att träffa några av medlemarna igen men annars så var det inte så mycket att hurra över. Jag vart inge full och så blev det bråk och jag var på min bristningsgräns till att bli vansinnig. Men då drog vi därifrån.. Skjutsade lite folk och kom hem kl 3 på natta.

Lördagen var dock mycket bättre! :) Började med tacos hemma hos Fredrik, sen varte fan i mig fest! Satt hos honom till kl 23, sen drog han, jag, Sandra och Bröms till peckers i gävle medands de andra drog på krogen. Träffade trevligt folk där och hade skit kul :) Våldgästade Fredriks soffa över natten, tänkte att jag skulle vara snäll och hjälpa honom att städa dagen efter. Sagt och gjort, det gick fort när vi var två som hjälptes åt :)

Idag har jag varit till åshammar en sväng med bror och Linda. Jag och Linda var ut i skogen och gick ett tag, mysigt. Sen mata vi får och höll på med hö ett tag sen vart de städning av tvättning av två traktorer. Skönt att känna att man får nått gjort!

Och nu sitter jag hos far min. Fick precis reda på att min kära Linda har fixat internet hos mamma nu igen :) Tack hjärtat ;) Haha. Vi två ska dessutom åka en tur med Eckerö på fredag, KUL ska de bli! Inge märkvärdigt med att åka med Eckerö dirket, men roligt att komma ifrån och få göra nått annorlunda tillsammans med henne :)

Nä, nu ska jag vandra hem till mammsen igen och glo på tv tills man somnar!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: