Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ny gaddad och fin

Vart nöjd med tatueringen =) Fick dessutom den 400 kr billigare, det gillar vi! Så betalade bara 500 kr själv.
Får se hur den ser ut när den har läkt, men de blir nog bra!
Bild kommer senare när jag orkar lägga in den haha.

Igår tog jag mig en promenad i skogen. Fan va skönt det var! Kallt, pulsa runt i snön, solen sken mellan träden... Helt underbart! Lär jag göra fler gånger känner jag.

Efter att jag hade tatuera mig igår så vart det inte mycket gjort. Lagade lite mat och kollade på tv bara =) Gick och la mig tidigt, var så trött. Tina ringde innan jag somna också och snacka lite skit =)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska väl pyssla runt lite här hemma.. Ser ut att bli en nykter kväll iaf. Tror hela helgen blir nykter.. Har ingen större lust att dricka ändå så. Händer inge roligt heller för den delen. Skulle va bra nog kul att dra på Rock At Sea, men de blev inge av med de.. Nästa gång så!! Då ska jag dra med mig Tina så ska hon få se på fan hihi.

Nä, man kanske ska börja med att plocka undan lite på rummet?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 frun din
skriven :

nä du jag ska inte åka på nån jävla rockbåt jag inte :P då lär du söva ner mig och lasta ombord mig! :D