Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Yeah

Hela dagen har jag varit skit sugen på att spela tv spel, men dum som man var så sålde jag x-boxet förra året, och vart playstationet (eller hur fan det stavas) är har jag ingen aning om, haha. Men kom på att vi har ett gammalt spel här hemma som jag jämt spela när jag var lite. Pettson och Findus - mucklornas värld. Hur kul som helst ju haha =D Älskar sånna där barn töntiga spel. Så jag och lillebror satt och spela det i flera timmar!

Snön bara öser ned ute, så skulle inte förvåna mig om de blir jobb i natt. Usch, är inte sugen på det alls må jag säga. Har fått mensen nu och mår sämre än vanligt. Vill bara krypa ned i sängen och dö hela kvällen typ. Men får se om bror hör av sig, men förhoppningsvis inte hihi. 

Tidigare lagade faktiskt lillebror mat. Hemma gjorda potatis klyftor och kyckling. Gött som fan! Mys med lite sån där finare mat på en måndag faktiskt. 

Nu ska jag ta mig en dusch och glo på tv.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: