Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ajaj

Nu har jag ätit popcorn, ostkrokar och godis. Min mage har ont :(
BLÄ! Men de skiter man väl i, de var gött som fan :)

Tidigare skrev jag att jag inte har nå pengar, men endå kan jag inte ge fan i att köpa saker från tradera. Nu tänker jag inte besöka den sidan igen förän jag är miljonär! Nä, men tills jag vet att jag har råd att köpa saker där iaf.
Denna gång vart det en kjol för 155 kr, inte så farligt egentligen!

Denna till ett svart linne, blomman i håret och högklackat.
Är inte de psychobilly så säg!
Bara luggen som saknas, men törs inte klippa lugg så de får gå endå!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 linnéa
skriven :

Ja nog fan är tradera farligt. hade man varit miljonär hade man väl shoppat järnet där. heh :) bra fynd kan man göra.. snygg kjol! :)

2 Kenny
skriven :

Looking good!