Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bandy!!

Hade verkligen skit kul igår!! Kvällen började hos Embra, sen Andreas en sväng innan vi gick ner till arenan för att se lite natt bandy! Satt i baren först och tog en cider med några, mycket kul :) Träffade Kalle som jag gick i samma klass som på fordon, mycket kul att ses igen! Vi hade som vanligt mycket skit att prata om. Träffade dessutom en annan fd. klasskamrat, Erik. Trevligt! :)

En bandy fylla vart det då iaf, mycket kul. Och SAIK vann, men vet dock inte med hur mycket hihi. Kom hem runt halv 3 eller nått, somnade som en stock.

Tackar gudarna för att jag inte är så bakfull idag. Men nog allt är man seg! Men det har jag inte tid med, ska duscha nu sen göra mig klar. Ska hem till Linda idag, Hugo fyller 6 år. Fan va årena rinner iväg!
Annars idag/ikväll blir det bara lugnt, ska till åshammar kl 8 imorn så vill vara pigg och inte bakfull!

Nä, duschen vare ja!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: