Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

De är dags för BANDYYYY

YES, imorn blire bandy :D Natt bandy närmare sagt, SAIK - Bollnäs kl 01:00, kuuuul. Har aldrig på en match som spelas så sent :) Hoppas det kommer mycket folk.

För övrigt imorn så ska jag som vanligt till miroi, sen till åshammar några timmar och dona. Var ju bjuden på tacos hos Emelie imorn också, men hinner inte de tack vare de =/ Brukar komma hem runt 8-9 på kvällen därifrån och vara helt slut. Så om jag ska orka med bandyn så lär jag då ta och vila ett par timmar innan. Så inge tacos för min del :( Men hoppas brudarna får en kul kväll!

Idag har jag bara trökat, sitter just nu och väntar på att pappa ska komma. Sen ska jag bara fortsätta att tröka.
Trökigt. Haha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: