Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dead girls don't cry

Har fått lite gjort idag iaf.. Gjorde en stor städning och tvättning av bilen. Det behövdes! Så nu är det redo för vintern :) Hoppas den går igenom besiktningen nästa vecka bara..
Det tog 2½ timme innan jag var klar, shit.. Efter det åt jag falukorv och rotmos som jag hade kokat ihop innan. Så jefla gött! :) Kommer nog aldrig tröttna på det.

Nu har jag nyss tvättat hälften av alla fönster i huset och kollat lite efter jobb med icke, ingenting som passar mig.. Så trökigt =/

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. En promenad kanske? Fast egentligen orkar jag inte. Pappa kommer hit om ett tag iaf, blir väl lite fika och så då.

För övrigt är jag så trött på att ge och ge men aldrig få nått tillbaka. Jag försöker mitt bästa när de kommer till mina vänner, man vafan. Snart ger jag upp! Eller jag har nog gett upp tror jag. Jo, det har jag.
Suck.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: