Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

...

Så där ja, um avklarat. Trodde att jag skulle få yra runt hur länge som helst där, men det stod en stor skylt ppå baksidan så de gick inte att missa, haha :) Så nu behöver jag (förhoppningsvis) inte traska dit nå mer förän i sommar då det är dags för mer piller igen.

Håller på å fixar och donar här hemma. Så skönt med lite nytt!! Äntligen har mamma insett att det är dags att kasta alla 70,80 och 90 tals grejer och köpa nytt! Har tvingat henne att kasta vissa saker, sånt som hon har fått av oss barn när vi var små, eller hennes typ 20, 30 och 40 års presenter.. Varför ska man spara på sånt skit för när det ändp bara står där och ser fult ut? Visst, det skär lite i hjärtat. Men vafan, det är inte hela världen.
Men som sagt, nu håller en massa saker på att kastas här, skönt!

Om en timme kommer bror och hämtar mig, vi ska till åshammar och måla. Hugo boy skulle med han också :) Tar väl bara ca en timme skulle jag kunna tro med den lilla målningen vi ska göra idag. Sen blire väl hem och fortsätta.. Kanske ta en till promenad också :)

Allt är redan planerat och klart till PM -11, haha.
Ni kan inte förstå hur mycket jag längtar!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Haha, det är bra att han blir road när jag sitter med näsan i böckerna & pluggar som en idiot.. han blir så jävla uttråkad hemma :P

2 Frugan
skriven :

Hur taggad till Pm tror du inte jag är?! :D