Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

.. och jag ska som vanligt snart bege mig till miroi, trökigt. Men möterna där går så fort så, så man ska väl inte klaga. Ska gå igenom mitt CV och personliga brev idag, sen blire väl hemgång.
Så som jag fattade det så ska jag och bror till åshammar idag, hoppas det. Blir vansinnig av att sitta hemma på arselet bara! Fy.

Natt bandy ikväll, ska bli MYCKET kul =D Ser fram emot de som en tok.

Mamma, Kicki och jag ska på Rock n roll x-mas i december nångång. The Refreshments, Nisse Hellberg och Sven Zetterberg spelar. Ska bli kul :) Dom bjöd mig på en biljett, ska nämligen va chaffis åt dom. Har aldrig varit på en jul konsert förut, även fast jag så gärna ha velat. Men nu så!

Nu ska jag göra mig klar och bege mig ut.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: