Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

Ännu en fredag. Men denna gång innebär det inte miroi, ska börja gå där varannan vecka nu istället, skönt :)

Har hållt på och gått igenom lite gamla bilder nu på morgonen. Skönt att man är uppe i tid! Vaknar vid kl 8 varje morgon nu.. Ska strax äta lite frukost, sen hämta pappa och skjutsa han till bussen, han ska åka med Birka Paradise med några från jobbet :) Hoppas de får kul, och att han köper med sig nå götta till mig hihi.

Har laddat hem säsong 2&3 av true blood, men de vägrar funka på tv'n. It sucks! Jag som tänkte underhålla mig med de ikväll. Får se om jag åker hem till pappa och ser några avsnitt på datorn där istället. Känns som så nu :)

Nä, frukost nu sen dra en snabb repa med dammsugaren inne på rummet innan det är dags att hämta gubben.

Halloween förra året, haha.
Vad händer i år då tro? Har inte hört att de händer nå kul än..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: