Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

.. vilket innebär miroi som vanligt. Trök! Har gått där en månad snart och de har inge gett mig nått. Men man måste väl antar jag :S Efter denna gång får ja bestämma om jag vill ses varannan vecka istället, lika bra det eftersom att jag inte får nått ut av möterna iaf.

Fredag idag ja.. När jag vakna så bestämde jag mig för mys dag/kväll. Hade helt glömt bort att jag ska hem till Solveig idag som fyller 60. Skulle tydligen bli en massa folk där. Så blir väl där några timmar på kvällen.

I morgon blir det förhoppningsvis valbo, måste köpa nya skor! Annars blire bara lugnt i helgen tror ja. Var sugen på att åka på oktoberfest i Gävle men har nog inte pengar till det.. Orkar inte dricka heller.

Igår hämtade vi de nya stolarna, skit fina. Så nu ska vi börja göra om inne i vardagsrummet! När det är klart så tänkte jag bjuda över lite folk på tacos och inviga det =D Länge sen det var nå festligheter här hemma nu.
Börjar bli dags igen!

Nu ska jag dricka upp kaffet sen göra mig klar och rulla ner till miroi.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: