Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hjälplös

Vissa dagar vill jag verkligen bara strypa min lillebror. Han är en sån typsik tonåring så jag bli galen! Och det gäller i detta fall också.. Han har i några dagar mått skit dåligt men inte sagt varför, tills igår. Tydligen så är det/håller det på att ta slut med flickvännen. Och han är såå ledsen. Dom har varit tsm i ca 1½ månad kanske, säger att de älskar varann och dittan och dattan. Ni vet väl själv hur det var när man var runt 15 år!? Det var likadant för mig. Det känns som om att livet ska gå under för att det tar slut, man vill inte leva eller nått.

Jag har en sån lust att skaka om han och säga åt han att skärpa sig. Jag menar, dom har inte ens varit tsm i två månader. Men jag kan ju inte göra det! Jag vet precis hur det var när jag själv var i den åldern. Gaaahh, jag känner mig så hjälplös. Det krossar mitt lilla hjärta att de han så här, finns de nån som har nå bra tips om hur jag ska kunna hjälpa honom?

-

Just nu sitter jag hos pappa. Har ätit två mackor och druckit kaffe under tiden jag har läst lite bloggar. Bra start på dagen :) Dessutom skiner solen som aldrig förr känns det som, härligt! Har dessutom sökt ett till jobb, denna gång på ett fjällhotell i Idre :) Hoppas!

Om ca en timme ska jag bege mig till miroi en sväng. Det brukar inte ta så lång tid där, skönt de. Ska väl bara berätta om vilka jobb jag har sökt och så.. Efter det ska jag åka hem och börja göra mig klar, sen hämta Louise och börja med maten. Fläskfilé och potatisgratäng! Vi ska äta och dricka lite hemma hos mig innan vi drar till kungsgården på klubbfest :) Hoppas på en mycket bra kväll.

Och i morgon är det fest igen. Shit, jag är för gammal för sånt nu! Och nästa helg kanske det blir en sväng till åland med Linda :) Skulle va kul! Har inte hört att det är nån rolig Halloween fest ändå så, så då kan man lika gärna dra dit.

Nä, nu ska jag facebokka lite sen börja vandra ner till miroi!
Ha en bra helg alla :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Stackars lille vännen "/ Usch, hjärtekross är nog det jävligaste som finns. Värre än att föda barn, faktiskt! Spelar ingen roll hur många gånger man fått sitt hjärta krossat - det gör lika ont ändå!