Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Internet lös

Har inge internet nå längre hos mamma. Dom där jävla försäljarna hade lurat henne, hon som inte fattar nått av de där tacka ja. Lång historia kort så är det mobilt internet, vilket vi inte kan använda då vi har tre datorer och min lillebror spelar typ wow och sånt och då nlir mobilt för segt. Så nu får vi vänta 4 veckor innan vi får det vanliga igen. Segt! Har varit utan internet i två dagar nu, man blir ju så efter på en gång. Hade 99 (!) olästa blogg inlägg, men orkade bara läsa typ 10.

Sitter just nu hos min kära far, fast han är inte hemma. Lära hit och kolla mailen och så, ska kolla efter lite jobb också. Och dessutom skaffa abonemang på telefon, fyller på den med 195 kr i månaden för att få gratis sms (jag ringer mer eller mindre aldrig till nån) det går ut i morgon och jag har fortfarande 145 kr kvar. Känns onödigt att betala så mycket när jag ändå inte gör av med pengarna. Så nu får det bli abonemang!

På onsdag ska jag med Fredrik till valbo och kika runt lite. Sen på fredag äre klubbfest :) Ska bjuda Louise och Fredrik på mat innan, fläskfilé och potatisgratäng får det bli. Orkar inte göra nått speciellt.. Sen på lördag äre inflyttningsfest hos Fredrik. Hur ska jag orka? Haha.

Kommer väl inte att bli så mycket skrivet här nu tills vi får internet hos mamma igen.

Ha det så bra så länge!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: