Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lördag

Det vart som sagt åshammar igår. Kom hem runt 8 på kvällen, helt slut. Fyfan! Men skönt att göra av med en massa energi och känna att man får nått gjort =D

Jag somnade vid halv 10 (!!!) igår. Jag var så slut i kropp och huvud och kände inte alls för att sitta uppe och kolla på tv eller nått. Skönt att kunna somna så tidigt :)

Vaknade runt 8 idag, men låg och drog mig ett par timmar. Tänkte att jag skulle ta en promenad nu på morgonen med dimman ligger så tjock och det är så grå tirst ute så jag har ingen lust alls. Så ska färga håret istället :) Det är på tiden kan jag lova! Har inte färgat de sen studenten nu, vilket är 4 månader sen nu haha.
Efter att jag har färgat håret så ska jag kasta ihop lite mat, tacogratäng får det bli. Sen är det dags att göra sig i ordning och dra till Sara :) Blir nån öl där, får se vad som händer sen. Är sååå sugen på att åka till lilltjära, men har så dåligt med pengar :( Det verkar fan som om att alla ska dit ikväll! Jaja, men vet aldrig vart jag hamnar till slut ;)

Nu har min kära bil kommit hem från lagningen också, så hoppas den går igenom besiktingen sen :)

Du måste vara det finaste mina små blå har åskådat.
Inte bra!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: