Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Regn och regn

Idag är det lite halv taskigt väder. Men det kan de få vara, har varit så fint ett tag nu..

Igår vart det lite målning i åshammar, men hann inte klart. Det blir ju så mörkt så fort nu! Kom hem runt 8 nångång, kolla på tv sen somna jag ovaggad. Blir så trött jämt efter att jag har varit i åshammar..

Idag då? Jo jag ska städa och tvätta pappas bil. Eller iaf städa eftersom att det är så dåligt väder. Sen tänkte jag rota runt och leta jobb. Sen blir det väl de gamla vanliga, städa, laga mat, diska, tvätta.... Kul!

Helgen ser ut att bli lung. Skönt! Ska försöka hålla mig nykter nu tills det är fest med klubben i slutet av oktober.

Stort grattis till min ''gamle'' väl Emelie Fahlberg & Löffa som ska bli föräldrar =) Hoppas allt går bra!

Nu ska jag dra på mig kläder och vänta på pappa..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: