Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snö

Just i detta nu så snöar det utanför mitt fönster, fy! Vill ha sommar igen.

Om en timme ska jag åka och besikta bilen, det är också ett stort fy! Hoppashoppashoppas att den går igenom, har inte råd att om besikta och eventuella reparationskostnader. Första gånger jag åker och besiktar själv dessutom, det är nu man skulle ha haft Tina här så hon hade kunnat följa med som stöd haha. Jag blir så nervös när det gäller sånt där.

Nu är vardagsrummet klart :) Fick hem soffan och fåtöljen igår. Det enda som saknas är en tavla och ett lite större soffbord. Skönt att kasta bort lite gammalt och köpa nytt! Så har knäppt lite efter bilder nu också, de kommer upp senare.

För övrigt så har jag mest spenderat dagarna med True Blood, mycket braa. Trodde jag hade lyckats tanka ner säsong 2 istället för 1, men så var icke fallet. Har ett avsnitt kvar på säsong 1, sen äre dags för 2. Av alla vampyr filmer och serier som finns nu, så är True Blood helt klart bäst!

Nä, detta går inte. Ska göra mig klar nu och äta lite frukost, sen bege mig till besiktningen.
Önska mig lycka till!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: