Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Städning

Håller på å plockar här hemma lite.. Har kastat lite som jag har sparat från studenten bland annat. Det skärde lite i hjärtat :( Det var faktiskt den bästa dagen i hela mitt liv. Jag har aldrig varit så stolt över mig själv nångång! Åh va jag önskar att man kunna få uppleva det igen. Och som vanligt, så saknar jag min klass och allt tok vi gjorde. Lyssnar på Iyaz - Replay nu och tänker tillbaka till Finland resan, shit haha. Den lär jag aldrig glömma :) The time of my life, verkligen!!

Annars idag har jag inte gjort mycket. Kalle och Micke höll på med min bil, när de var klar så målade jag plast detaljerna svarta igen, de hade bleknat en aning haha. Sen har det bara varit tv och som sagt, städning. Som jag inte riktigt är klar med än.. Ska diska lite och så. Sen blire väl bara tv igen till det är dags att sova!
Trök.

Längtar som fasen till klubb festen i slutet av månaden. Har besämt mig för att vara nykter tills dess, har endå inte råd att dricka så =/ Ska försöka få allt klart i åshammar istället så man får lite pengar..

I morgon får vi hem nya möblerna till vardagsrummet, så ska väl antagligen hålla på med de på kvällen. Fy fan för att skruva möbler! Men de blir snyggt när de är klart. Har bestämt med Louise och Fredrik att vi ska inviga det innan klubb festen med lite mat och så innan vi drar iväg.. Ska bli kul!

Nåja, har inte tid att sitta här. Eller jo det har jag, jag är ju tidsmiljonär hähä.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: