Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sunshine!

Jag kollade, som så många andra, på när den där killen tar livet av sig.. Det är ju bara ännu ett bevis på hur sjuk världen är! Visst, han hade väl inte fått den hjälp han vela ha å dittan å dattan, men vem fan hänger sig live när andra kan se på? Killen måste ha varit rubbad på nå vis. Det är många som är nyfikna och kan inte låta bli att kolla på de, och sen mår de verkligen dåligt över de. Mig påverkar det inte mycket, av nån anledning. Jag har aldrig varit känslig för sånt där, död, blod osv.. Tack och lov för de! Men jag hoppade ju inte av glädje när jag kolla på de, lite kusligt vare allt. Men jag tycker mest att de var sjukt..

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe sen gå ut och gå, hur fint väder som helst nu :) Sen ska jag försöka orka städa och tvätta bilen. Det behövs! Har inte gjort de sen jag kom hem från Norge nu, haha ^^
Sen ska jag och bror åka och hämta nya möblerna till vardagsrummet :)

Have a good day!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: