Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tidig morgon

Kl är 8 och jag tycker att det är tidigt.. Märks att man inte har gått i skolan eller jobbat på ett tag nu haha..

Vaknade halv 8 av att jag drömde konstigt. En dröm som kommer tillbaka några gånger om året. Jag drömmer om att jag ska flytta in i mitt gamla hus på skogsgatan tillsammans med pappa igen. Denna gång var det vinter ute och en massa julpynt uppe. Jag var så lycklig över att få flytta tillbaka dit och få bo med pappa! Den känslan satt kvar när jag vaknade.. Usch det är så jobbigt. Önskar att den drömmen kunna bli sann. Saknar det där huset så fruktansvärt mycket!!

Och bara för att jag drömde om vintern så längtar jag till den. Hoppades på att det skulle va en meter snö när jag vaknade och kolla ut genom fönstret, men icke. Haha. Och jag längtar så mycket till julen, jag är en riktig sucker för jul och allt vad det innebär! Så har det alltid varit och förhoppningsvis alltid vara :)

Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart, sen ska jag pälsa på mig och gå ut och gå.. Bara 2.4 grader nu :S Fy satan. Visste ni att man lär gå 3 timmar och 40 min för att förbränna en muffins? Shit! Lär nog börja gå 2 timmar om dagen nu ja :P Haha.

Senare ska jag till um, åååh orkar inte. Tycker det är så jobbigt att dra sig dit. Men gör jag de nu så behöver jag inte gå dit förän nästa år igen.. Så jag måste!

Kaffe vare ja..
Ha en bra dag alla!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: