Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Trök göra!

Fan vilket trök göra det är att skriva personligt brev.. Var till miroi tidigare och då skickade Robert en mall och så skulle jag fylla i de. Men tror ni jag har fått de då? Nej. Och så har jag tappat bort nummret till han så jag får skriva det jag kommer ihåg skulle va med. Ska skicka cv och pb för ett jobb i kungsberg, som lokalvådare. Inte för att jag tror att jag kommer att få det, eftersom att jag inte har nå tidigare erfarenheter av de jobber och så är jobb i kungsberg sååå eftertraktade. Men är så illa tvungen att söka det, sen är det väl bara å hoppas. Jobbet skulle va från december till april så det skulle inte va helt fel!

Varför sitter jag här och skriver när jag lär skriva klart de där?
Suck :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: