Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Alla är vinnare

Går imot stömmen ja, alla säger att alla idag är förlorare, för att SD kom in i rikstaden. Men skit ner er, vi alla är vinnare! Snacka om att folk har dubbelmoral, först har man alla rätt att ha sin åsikt och dittan och dattan, sen får man skit för det? Då har man helt plötsligt inte rätt till att framföra sin åsikt.

Vissa säger "som om att SD inte käkar pizza då" MEN DET HAR VÄL FÖR FAN INTE MED PIZZA JÄVELN ATT GÖRA? Det handlar om INVANDRAR POLITIKEN!! Är vissa seg i skallen eller vafan är det frågan om? Dom som bakar pizza försörjer sin familj och sitter inte på arselet, får bidrag och kostar en massa pengar. Jag säger inte med det att det bara är invandrare som gör det, det finns så många svenskar som också gör det. Sitter på arselet och kostar pengar alltså. Men har vi inte nog problem med dom, varför dra på sig en hel hög till?

Och ännu en rolig sak, de som säger att de är så trött på invandrare, säger nu att det värsta som kan hända att SD kom in i rikstaden? De människorna säger det endast för att de låter bra. Jag slår vad om att de helst vill att abdulla grannen ska flytta därfirån, att lukten i trappuppgångarna är vidrig och det kan inte finnas en människa som har kollat på Efterlyst utan att regagera på hur många invandrare det är som är misstänka för brott och sedan tycka att det är skrämmande. Vågar ni inte stå för att ni vill att Sveriges invandrar politik ska ändras? Vill ni inte att Sverige ska ta in färre invandrare, och hjälpa de på plats istället? Veklingar är vad ni är. Ni som tar åt er kan ju ta er en funderare på eran dubbel moral ni har.

Och den där förbannade "blondin bella" skulle jag ju kunna stypa idag. Jag har beundrat henne för den hon är, tills igår. Hon nedvärderade alla som röstade rött så fruktansvärt mycket så jag vela bara spy på henne. Jag röstade inte rött, men mina föräldrar gjorde det och så många vänner & bekanta så jag reagerade hårt på det.

Är Sverige ett demokratiskt land när de i rikstaden värgar att åtminsående försöka samarbeta med de parti som svenska folket själva har röstat fram? 6 % av de som röstade röstade på SD, säger de inte dom något?

-

De var de de, haha. No more politik nu!

Jag och Linda började dagen med en LÅNG och härlig skogspromenad i morse :) Åh, det var så härligt. Den vägen ska jag absolut gå flera gånger. Kom hem runt halv 10, var helt slut. Käkade frukost och kollade på tv, kom knappt upp ur soffan sen haha. Men nu har jag tagit mig en dusch och ska dricka en kopp kaffe så man piggnar på sig lite och kanske! Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Var inställd på att vi skulle åka till åshammar och pyssla idag, men bror är jätte sjuk så det blir nog inge. Tråkigt! Så skönt att vara där ute, speciellt när det är så fint väder. Att sitta och kolla på korna i solnedgången är underbart :)

Nä, kaffe vare ja..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frugan
skriven :

Helt rätt anna! Tror nog du är den enda som verkar fatta vad det egentligen handlar om. Klokt sagt! Du kanske skulle fördjupa dig mer i politik och bli vår framtida stadsminister ;-) då skulle jag bli svensk medborgare och rösta för din skull ;)