Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Åshammar

Det vart åshammar några timmar idag, fortsatte att måla en lada eller vad det är för nått. Trodde att jag skulle slippa undan de och bara sitta och glo på korna i några timmar, men icke. Är helt slut i kroppen nu, hur fan kan man bli det av att måla!? Så snart blire sängen.

Jag tror att jag är synsk och det har jag trott länge, haha. Idag fick jag en konstig känsla i magen om att en viss sak skulle hända, och en halv timme senare hände det. Det är inte första gången nått sånt liknande har hänt! Nästan lite läskigt faktiskt..

En sak är klar iaf, jag tänker hålla mig så långt borta från kärlek det bara går så länge det bara går!! AMEN.
God natt gott folk!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: