Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dead

Bakfull var ju bara förnamnet....

Bakfylle ångest är det värsta jag vet!! Fan va jag ångrar att jag drack igår. Jag visste ju att jag skulle upp i tid idag och slita hela dagen. Men dum som man är så dricker jag iaf!

Jag var så rastlös och hade så tråkigt igår kväll. Sandra fråga om jag skulle med till Woodpeckers, och ja varför inte? Fast jag åkte dit med Lisa. Var inte så mycket folk där, men hade skit kul iaf :) Sen hände det väl en del saker som INTE skulle hända. Menmen..

Förtjärnar inte denna bakfylla. Jag drack inte så mycket, och jag var knappt full. Tröck i mig 6 öl, 3 cider (en 7.0 och två 4.5) Det är ju liksom ingenting jämfört med vad jag brukar hälla i mig.

Jag mår verkligen shit idag! Men det har jag int tid mä. Ska packa väskan full med vatten och ipren, chips och godis. Sen kommer bror och Linda och hämtar mig, sen drar vi till åshammar och donar.
Helst skulle jag vela ligga i sängen och dö lite idag, men får ta det när jag kommer hem.

Batte och Jimmy vela att jag skulle dricka med dom ikväll, men never! Eller ja får se sen hur man mår ^^

TJING!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: