Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

....

Har en riktig sakna-tina-dag idag! Åh min finaste lilla höna :( Det är som tomt utan dig!! Du är den bästa som finns.

-

Igår drog jag, Linda och bror till åshammar för att måla. Mådde inte ett dugg bra kan jag lova! Försökte att måla lite med de gick kanppt. Var på väg att spy hela tiden!! Usch en sån bakfylla. Tur som var så var Linda så förstående så hon skötte det mesta själv ^^ Vart inte så mycket måla eftersom att färgen tog slut.. Men efter det så skulle vi hålla på med ved, och så gick bakfyllan över tack och lov. När vi åkte därifrån mådde jag prima igen! Skönt.

Resten av dagen spenderasdes i sängen.

-

Nu har jag nyss kommit en efter en promenad. Ska ta och laga lite mat nu.. Får se vad som händer resten av dagen.. Blir nog inte så många knop gjorda iaf!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: