Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

God morgon världen.. Hoppas på en bra dag idag, eftersom att veckan mest bara har varit fylld med dåliga.
Dessvärre började den inge bra, mammas och mitt morgon bråk håller i sig än. Suck!

Jaja. Har nyss sugit i mig en kopp kaffe, ska strax slänga på mig lite spackel. Detta ska göras idag:
Möte på Miroi kl 13.00, förhoppningsvis går det fort.
Åka och handla kattmat och annat junks.
Skulle ha börjat röja upp ute i trädgården.
Lång promenad om vädret inte är allt för taskigt.

Rolig dag va? Trök! Känns som om att man inte gör nå annat än att släpa fötterna efter sig här hemma..

I trädgården ska alla blommor klippas ned, förtältet monteras ned, dynorna ska läggas in, mattorna ska bort och alla andra såna där sommar saker ska läggas in. Dags att göra höst där ute! Känns skit tråkigt med ändå skönt. Jag tycker det är mysigt med höst, och vinter om vi får en riktig vinter som förra året! Fast det beöhver ju inte bli riktigt lika mycket snö i år tack, det gick ju förfan knappt att ta sig fram haha. Men våren och sommaren står mig närmast hjärtat ändå, speciellt våren. Så glad som jag är då är jag nog aldrig under hela året..

Jag skulle ha behövt städa på mitt rum också. Men vem fan orkar göra det då? Men det börjar se ut som hej kom och hjälp mig så det är nog dags. Har inte städat där inne rejält sen innan jag drog till CCW ^^ ÅÅH vad jag saknar CCW btw.. Så bra som det var i år har det aldrig varit, hoppas nästa år blir ännu bättre :)

Nä, här blir de inga barn gjorda!

Just ja, kollade på Remember Me igår, bra film! Dock sorlig som tusan. Men rekomenderas :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: