Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Härlig söndag

Var inte på så där överdrivet bra humör igår innan vi åkte till Drömfabriken. Men det ändrades fort när vi kom dit :) Jag var ju så klart yngst där, men det var kul att träffa alla tanter, haha. Nä då, alla var inte tanter. Men nästan ;) Satt mest och snacka skit, åt gott och hade allmänt trevligt!

När kalasandet var slut så åkte jag till storvik/granliden och hämta Louise och Sara :) Sen när jag kom hem så blev det bums i säng, så satans trött. Men kunna jag sova då? Nej. Var så uppe i varv.. Så det blev inte många timmars sömn i natt eller. Sånt som händer!

-

Har nyss kommit in efter en lång och härlig höst promenad :) Blir nog en till idag, det var så satans skönt att få röra på sig, nu när det är fint väder också. Så är det fint väder ikväll så tar jag en till promenad :)

Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag.. Pyssla lite ute i trädgården kanske? Ja varför inte!

Nu blire mat, hejsvejs.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: