Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Kaffe

Kaffe kaffe kaffe.. God morgon Sverige!
Ska strax klä på mig och ta en promenad. Nu får det vara slut på mina långa sovmornar, kl är halv 11 nu och jag vaknade nyss. Inte bra! Halva dagarna går ju bort.

-

Hjälpte brosan igår med att köra lite skit till återvinningen, fick 400 för de och en kebab tallrik ;) Satt fint i magen! Skönt med lite slantar i fattigtlapps kassan. Håller på å sparar ihop till en tatuering, hoppas jag får ihop tillräckligt till vintern :)

Idag ska jag med bror till åshammar och hjälpa han med veden, tydligen enklare om man är två. Har endå inge vettigare för mig så varför inte? Får väl en slant för de å..

I helgen vill jag va full! Nån som är på? :) Hör av er isf.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: