Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Längtar tillbaka

http://www.youtube.com/watch?v=skc94F0gA_M&feature=related
Ååååh va jag längtar tillbaka!! Kan knappt bärga mig till nästa sommar.

Just nu står en blåbärspaj i ungen och håller på att bli. Äppelpajen vart nyss klar :) Får se imorn hur dom smakar haha. Men dom luktar satans gott iaf :)

Efter att pajen är klar så ska jag hoppa in i duchen och slänga på mig lite kläder, sen bege mig till Linda :) Vi ska mumsa tacos och så innan vi gör oss klara. Sen är de bara att vänta på folket och börja hinka :) Hoppas på en trevlig kväll! Får se om de blir nån utgång eller nått, men har ingen större lust med de nu iaf. Fyller ju år imorn så släkten och så kommer, så vill vara rätt pigg. Och så har jag så dåligt med pengar.. Aja, får se hur det blir!

Min kära Tina ringde igår innan jag somna :) Alltid lika kul! Hittills har vi hållt kontakten bra, hoppas det förblir så, vill tammefasen inte tappa kontakten med henne igen. Då vet jag inte vad jag gör, haha.
Väntar på att mitt brev från henne ska komma också ;) Haha. Är så nyfiken!

Hoppas alla får en trevlig lördag :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: