Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Living dead girl

Igår blev det en sväng till åshammar med brosan och Linda, vi målade lite. Som jag har sagt tidigare, det är så skönt att vara där ute. Kalla mig dum i huvet, men det ger mig energi och får mig att se ljusare på saker och ting. Varför kan man ju undra, men så är de :P

Louise kom till mig senare på kvällen och pratade lite. Uppskattades! Skönt att veta att nån bryr sig och lägger märke till saker och ting. Vissa dagar är jag så depprimerad över min livssituation så jag har bara lust att gå och säga upp mig här i livet. Men med vänner som henne så blir allt lite lättare :) Tina ringde även när hon var här, så då hann dom att pratas vid ett tag också :)

-

I morse klev jag upp runt 9, kaffe och promenad fick det bli då. Sen vela mamma att jag skulle dammsuga, så har nyss gjort det. Pappa kom förbi en sväng och hälsa på med, ska nog åka till han en sväng senare. Är så orolig för han nu.. Han mår inge bra alls. Världens bästa pappa <3

Annars idag så vet jag inte riktigt vad som händer. Mamma skulle hålla på i trädgården så kanske hjälper henne lite. Ska väl ta och laga lite mat också! Vet inte om det blir nå åshammar idag, får se vad bror säger sen. Annars blir det bara film och lugnt ikväll :)

I morgon ska jag till Miroi kl 11, sen ska jag ner till stan och leta på en present til Linda. Efter det lät de som om att pappsen skulle bjuda på mat. Och sen ska jag hem till Linda mot kvällen och lämna lite saker till lördagen. På kvällen får det bli lungt! Så man orkar med lördagen.

Det blir tacos med Linda innan det är dags att börja häva alkohol på lördag :) Ska bli gött!

-

Ett väldans tjat om bröst operationer hit, och fettsugning dit.. Det har blivit krig bland bloggarna om det! Då kan ju jag framföra min åsikt också. Jag bryr mig inte ett skit i hur folk gör med sina bröst, läppar och allt annat som det går att spruta in en massa skit i! Det är deras sak. Men en sak kan jag ju säga - DET SER UT SOM SKIT! Iaf i 80 % av fallen. Jag förstår helt ärligt mig inte alls på det där med att spruta in nå skit i läpparna, vafan, man ser ju ut som en fisk jävel för fan! Inte ett dugg snyggt.

Vissas bröst ser faktiskt fina ut när dom har opererats. Vissa ser mer eller mindre helt naturilga ut! Men sen finns de ju dom som har bröst så dom är upp till hakan, it looks like shit girl!

Tycker att det finns tre grupper av de som skönhets opererar sig. De som för det bara för att de har råd och vill ha en massa uppmärksamhet, de som säger att de ''mår sååå dåligt'' över sina små bröst eller feta lår men säger det bara för att ha de som en ursäkt och för att de låter bra. Men sen så finns det ju faktiskt dom som mår riktigt psykiskt dåligt över hur de ser ut..

Jag själv skulle då aldrig utsätta mig för nå dyligt.
Skönhet kommer inte genom en operation, DET SITTER I SKALLEN!!!

Slut predikat för min del om den saken! Nu ska jag laga mat.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: