Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Minnes luckor

Här om natten så låg jag och tänkte på ccw och vintjärn. Jag har aldrig haft minnes luckor i hela mitt liv, spelar ingen roll hur mycket jag än druckigt så har jag kommit ihåg vad som har hänt. Men i sommras hände det! Midsommar rocken i vintjärn, vad kan man säga om den? Jag kom, jag drack, jag decka, vakna till liv i skogen, och sen vakna jag upp i en husvagn med 5 andra personer i. Och ccw, ska jag ens tala om det? Shit, jag får inte alls den veckan att gå ihop! Hela veckan är liksom i bilder, jag minns bild nr 1 & 3, men 2an är helt borta. Åh, det är så irriterande så det finns inte ord för det.

Men jag har en att skylla på. Någon som står mig väldigt varmt om hjärtat och som jag aldrig får nog av.....


Min kära vän Captain Morgan.
Aldrig någonsin i hela mitt liv har jag blivit så mogo i huvet av nån alkoholhaltig dryck.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frugan
skriven :

Men lilla hjærtat, vem blir inte dum i huvve av morgan da? :D de ær vi de!

2 Kenny
skriven :

Då ska du inte testa på en Absinth-fylla. Bland det mest vansinninga jag varit med om. Men Kapten-fylla är inte nådigt det heller =)