Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Moonlit Lake

http://www.youtube.com/watch?v=T5DT0vMmEb0
Mycket bra låt :)

Var hem till Linda tidigare idag och drack kaffe, och pratade om allt möjligt. Som vanligt så är det 100 personer som ska lägga sig i hennes och min brors förhållande, tröttnar ni aldrig? Idioter. Lämna dom i fred för tusan!

Efter att jag hade varit där hände det inte mycket, sitter här just nu bara och glor runt. Har kollat på platsbanken efter jobb, men nee. Inget! De jobberna som intresserar mig är så långt härifrån, nedåt i landet. Hade det varit uppåt så hade det inte gjort nått! VÄGRAR att flytta nedåt, usch och fy säger jag bara. Aldrig!

Annars idag har jag tryckt i mig en massa onyttigt så nu har jag bara lust att spyyyy!! Det är den där tråkiga veckan i månaden nu, jag kan inte hålla tassarna från choklad och annat gött då! Går bara inte.
Så jag tänkte att jag ska gå fram och tillbaka till pappa. Det gjorde jag flera gånger i veckan förr, när jag gick i skolan. Det är över en mil fram och tillbaka! Det var ingen match alls för mig förr. Får se hur slut man är när man kommer hem sen då senare ikväll.. Kommer förmoligen inte kunna röra mig :P

I helgen verkar det bli lungt. Fest på BRC imorn i kilafors, några från klubben ska dit. Men jag har varken pengar eller nå större lust till det. På lördag har jag inte hört att de händer nå kul.. Så verkar bli en nykter helg igen, det var ju trökigt :P Länge sen man var på en riktig rolig fest nu. Skulle ha velat varit iväg på en riktig bonde fest ja, så man får dricka lite av livets goda och välta kor. Haha.

Ne, nu ska jag försöka göra nått.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jesa
skriven :

var inte mycket folk i bollnäs kan jag tala om iaf..

å de stängde igen vid kl 1..



men nästa helg är det ju lilltjära!

DÅ tänkte vi att vi skulle försöka få ihop så många som möjligt från klubben å åka dit..