Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

My best friend

Har varit nere på stan med mamma några timmar.. Det var nån utförsäljning av kläder på gamla leklust. Hitta en halsduk, vantar, knästrumpor och en tjock tröja. Sen var vi in på lindex så jag fick handla upp mitt presnt kort, det fick bli underkläder och nagel lack där.

När jag kom hem så kollade jag i brevlådan, och där låg de! De som jag har väntat på i flera dagar nu. Brevet från Tina :) Åh, hon är så söt min vän. Jag och Louise satt här hemma för nån dag sen, ingen av oss hade cigg, tror ni inte att hon skickade två stycken med i brevet? Haha. Sen stod det så här:
''En vän.
Tiden gick - men inte du. Med ögon som förstod fanns du där, tills mina tårar tog slut, tills mina läppar inte hade mer onda känslor att få fram. Tiden har gått - men du var där hela tiden. Tack!''

''.. och självklart vet jag att du kommer att fortsätta med det. Du & jag frun. LOVE YOU!''

Tänk om alla kunna få ha en sån fin vän som jag har :)

Alltid du och jag frun.
ÄLSKAR DIG!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frugan
skriven :

Men hjärtat, jag kan jag också vet du ;-) är en liten romantiker egentligen. Hihi ^^ Du är min bästaste finaste gulligaste snyggaste pålitligaste och underbaraste minstaste fru du <3 Det värmer mitt iskalla hjärta att du gillade brevet ändå =)