Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag kväll

Mina kära utslag har kommit tillbaka. Har fått de i ansiktet, halsen, bröstkorgen, händerna och låren. Kul! Inte ett nå. Så fort första kylan kommer så blir det så här. Inte finns de nått som hjälper mot de heller vad jag vet.. Det kliar så jag blir vansinnig!! Hoppas det går över snart.

Idag tog jag äntligen tag i städningen. Dammsög hela huset och bytte sängkläder i min säng, det var på tiden haha. Var iväg och lämnade min bil på lagning idag också, hoppas att det som ska fixas kan göras utan problem. Ska snart besikta skrothögen också, hoppas det går bra.

Det lät som om att det blir lilltjära på lördag.. Men vid närmare eftertanke så tror jag inte att jag har råd. Tråkigt :( Men får se hur det blir.. Annars blire nog bara å umgås med Sara och ta nån öl :)

Imorn lär jag försöka få nå gjort i trädgården. Får se om det blir åshammar efter det eller nått, hoppas de :)

Nej, nu blire tv sen sova.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: