Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag

Fan va dagarna bara rinner iväg.. Kan inte tiden bara stanna till ett tag?

Igår följde jag med mamma och bror till gävle och valbo, skulle kolla på present till Linda. Men hitta man nån då? Nej. Jag är sämst på det där!! Men ska väl försöka dra mig till stan imorn eller på fredag och fixa nått.
Resten av kvällen blev det lugnt, kolla på film tills jag somna.

Idag gick jag upp i tid och tänkte gå ut och gå. Men dimman låg tjock och det var så kallt ute, så hade ingen lust alls at bege mig ut då. Nu är det strålande sol och 15 grader varmt, men ska snart åka iväg så hinner inte gå nå nu.

Ska åka och hämta Linda när hon är klar, vi ska åka och handla till lördagen. Ska träffa Louise senare också, vet inte vilken tid ännu. Det är bandy kl 19 också, kostar bara 50 kr idag eftersom att det är en träningsmatch. Är jätte sugen på att gå! Men är så jävla fattig så har nog inte ens råd med det. Igår innan vi skulle åka till gävle så skulle jag hämta pengar i min pengargömma, och upptäcker att 500 kr är borta. KUL! Jag vet att jag inte har gjort av med den, JAG VET DET. Och jag kan inte ha lagt den nån annan stans. Och inte lär det vara nån som erkänner att dom har tagit de heller.. Syftar på mina bröder då alltså. Så får väl bara bita i det sura äpplet!

Förhoppningsvis så får man en slant i kassan när man fyller år på söndag så jag kan köpa nya skor till vintern och annat som jag lär ha.

Nu ska jag göra mig klar, sen är det väl dags att bege sig mot Linda.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Din fru
skriven :

Ja, jag är då oskyldig iaf! Du har supit upp pengarna fyllsnöre ;D ja du måste köpa varma kläder och skor om du ska komma hit! Här blir de riktig vinter sörru :) älskar dig btw