Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Skit väder!

Jag och Linda sa igår att vi ska gå ut och gå våran lång promenad nu på morgonen, men när jag slog upp mina blå så hörde jag hur det smattrade på taket. Regnet slår som spön i backen förfan! Dessutom är det så mörkt ute. Man skulle kunna tro att klockan är runt 19 på ikvällen. Trökigt!

Så idag blir det nog inte många knop gjorda. Tänkte ta tag i mitt rum och stooooor städa det nu medans man ändå inte kan göra nått annat typ. Min bil ska lämnas in på lagning idag så kan inte åka iväg nånstans heller. Annars hade jag stoppat in Linda i bilen och dragit till köpis och owe jansson, det är ju perfekt när det är sånt här väder! Men det går ju ikke. Mamma är den vresaste kärringen i hela världen nu också, vägrar skjutsa mig nånstans.

Så jag får hålla mig inne hela dagen ser det ut som.

Har lust att hitta på nå kul ikväll, men verkar som vanligt inte hända nå =/

Ne, nu ska jag krypa ner i sängen igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: