Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

Igår vart det en jobbig dag då jag började tänka så mycket på morfar.. Började tänkta så mycket på tiden då när han låg på sjukhuset, det gör så ont fortfarande. Satt och lyssnade på låten där rosor aldrig dör som spelades på hans begravning, tårarna bara spruta ur mig! Hittade på några gamla brev från 1945 som mormor hade skrivit till honom, när han låg i flottan. ÅÅÅH va jag önskar att jag finner en sån äkta kärlek som dom hade. Kunna inte hålla tillbaka tårarna när jag läste de heller, men då var det mer glädje tårar av nå slag. Mormor skrev så fint till honom.. Så jag saknar dom båda två <3

Stort tack till Linda som sa uppmuntrande saker till mig igår när jag var så nere. Hon av nån vet vad jag och resten av familjen gick igenom då, eftersom att hon var med. Du är underbar min vän <3

-

Kollade på Eclipse igår kväll, bra film! Dessävrre så var det ingen svensk text, så fattade knappt vad som sa haha. Jag förstår engelska bra, men vissa ord kan man ju inte så då blir man bara förvirrad. Och ibalnd så mumlar dom bara tycker ja.. Men som sagt, bra film! Ikväll ska jag kolla på Remember Me, hoppas den är minst lika bra.

Idag skulle jag egentligen till Miroi och lyssna på nått om Sandvik, vad man ska tänka på om man ska dit på intervju. Skulle ju va bra att veta, utefall. Men det var val fritt att gå dit, och min farfar ringde här om dagen och sa att han skulle komma idag eftersom att han inte kom i söndags på min födelsedag för han var så förkyld. Har inte träffat han på två månader så väljer att spendera lite tid med honom istället. Han blir ju inte yngre med åren så vill försöka spendera så mycket tid som möjligt med han!

Annars idag så ska jag bara skriva om mitt CV, leta lite jobb och ta en promenad om värdet tillåter.

Vart akut sugen på att åka till Järvzoo! Flera år sen jag var dit nu. Skulle va kul att åka dit nån lördag när det är fint väder :) Den som kan tänka sig att haka på kan ju höra av sig!

Nä, nu ska jag laga mat. Lasagne får det bli :)

Vill ta studenten igen!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: