Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tröttis

Gäsp! Jag vill sova.

Har nyss ätit frukost så snart är det dags att göra sig klar och bege sig till stan. Ska till Miroi och träffa min coach, Robert. Känns bra! Sist jag var där så känndes allt lite ljusare efteråt. Idag ska vi bara lägga upp hur det kommer att se ut under tiden jag går där, så det tar väl inte så lång tid antar ja..

Efter att jag har varit där så ska jag göra ett tappert försök på att hitta en present till Linda. Och sen ska jag bege mig hem till min kära far för att äta lite och prata strunt :) Sen blir det lugnt resten av dagen/kvällen. Ska baka paj som jag ska ha när jag fyller år, hinner inte imorn och på söndag så det lär göras ikväll.

Tycker att jag har blivit lite duktigare på att uppdatera här nu ;) Gör det mest för Tinas skull, så hon får veta vad som händer här! Haha. Det kostar ju en förmögenhet för oss att ringa till varann.. Jag väntar på att du ska börja blogga också, Tina ;)

Nej, nu ska jag göra mig klar!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: