Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag igen

Vart fan tar veckorna vägen!?

Gick hem till mamma en sväng igår, hämta lite grejer och pussa på nisse. De kändes så konstigt att vara där, som om att jag inte var hemma. Det kändes hemskt. Så jag gick därifrån så fort jag kunna.. När jag kom hem så gick jag och träffade Louise, tur man har henne som man kan prata av sig lite med.

Mia skrev en kommentar om förra blogginlägget som jag tror stämmer mycket in på situationen mellan mig och mamma. Mamma mår inte alls bra nu, och de har hon inte gjort på flera år. Men just nu är de mesta tungt för henne, och då tar hon ut det på mig. Helt utan anledning.. Det förstod jag nu. Men jag tänker inte bara låtsas som om att de som har hänt inte har hänt, bara för de.. Jag förväntar mig fortfarande en ursäkt från henne. Men de lär väl ta tid, med den stoltheten hon har i sig :P

Annars så märkte jag igår att det är svårt att vara nere och må dåligt i dessa tider. Nog för att mitt liv 80% av tiden känns värdelöst så går det inte att låta bli att ta det med en liten klackspark nu, nu när våren är här och det går mot sommar. Det känns underbart!! Nu är det redan april, vilket innebär att snart är det sista april. Då blir det grillning och åka till sala cruising med min bästa Louise :)

Vart inte riktigt klar med städningen igår, så ska fortsätta idag. Men först ska jag cykla lite :) Ikväll blir det god mat med pappa och lillebror! Ska även försöka få lillebror att klippa mig, haha. Får se hur de slutar! Så de blir bara lugnt ikväll, med en massa götta och film :) Och imorn är det klubbfest!

                            
                                                                              <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Helena
skriven :

Sala cruising är ju vårens höjdpunkt :) Längtar!