Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lördag

Vilket trök väder de var idag då! Hoppas de blir lite bättre senare..

Jag har nyss slängt i mig en kopp kaffe, och sitter just nu och lyssnar på Go Getters.. Tänkte glo lite på tvn innan jag hoppar in i duschen och börjar göra mig klar. Strax före kl 16 drar jag och Louise mot kng på klubbfest :) Vi ska grilla och dricka öl, sen kommer RoadDust och spelar, och dessutom är några andra klubbar inbjudna. Hoppas på en trevlig kväll! Den senaste klubbfesten var ju inte så mycket att hurra över direkt. Hoppas på en kväll utan bråk och tjafs, och istället glada miner!

För övrigt så saknar jag min katt, nisse haha. Länge sen jag var ifrån han så här länge! Måste gå och hälsa på han på måndag :)

Nä, nu ska jag göra nått..

                                
                                                                  Där var han liten och söt än! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: