Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag

Idag vill jag bara att solen ska gå och gömma sig. De där den där mindre trevliga veckan i månaden och jag får migrän av att bara kolla ut genom fönstret nu när solen skiner. Och jag är trött så nå in i bomben, så blir de jämt denna vecka.. Trööök.

Gick iaf hem till mamma tidigare i morse. Hämta lite grejer och pussa på nisse. Har bara tvättat lite, betalat räkningar och kollat över sparandet och plockat undan lite här hemma.

Kom på att kostnaden för campingen under power meet har jag redan betalt, så de var ju skönt, slipper jag tänka på det. Och kostnaden för campingen under ccw har jag satt över på ett sparkonto nu, så de är klart de också. Dessvärre så kostar de ju en del att åka dit okså. Fy så dyrt de kommer att bli :( Hoppas jag hinner fixa mer pengar till sommaren. JAG VILL HA ETT JOBB!! Snart tar jag vilket jäkla skit jobb som helst, bara jag får ihop pengar till sommaren.

Ska åka och handla lite senare när pappa har kommit hem, sen blir det bara lugnt. Har en sån mensvärk, migrän och trötthet så jag orkar inge annat.

I helgen är det motorrevyn i bollnäs, sugen på att åka dit. Men vet inte om jag har råd :( Får se hur de blir..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: