Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Påsk

Satt har och skulle göra en sån där ''5 saker ni inte visste om mig'' lista, men kom fram till att jag har fan inge intressant att skriva haha. Det finns fan inge speciellt så om mig som jag kan skriva som mer än hälften av mina läsare redan vet. Vilken tråkig människa jag är!

I torsdags var jag, Louise, Gurra, Andy, Björn, Jarmo och chaufförn till hillbillys, Johnny and the roccos spela.. Men de sög rent ut sagt. Skit dåligt med folk! Gurra somna före 00.00 och Louise strax där efter haha. Jag slutade dricka vid 23 tiden, drack bara 5 öl typ. Kom äntligen hem vid 4 på morgonen. 

Igår var jag och mamma och stor handla, hatar sånt. Men hade lovar att jag skulle följa med så.. Och sen var vi iväg och köpte ett stort parasoll som vi ska ha på altan.
På kvällen grillade vi och tog en öl, sen glodde jag lite på tv och somnade tidigt.

På förmiddagen idag så montera jag ihop de där förbannade parasollet, svårare än vad jag trodde haha. Och nu har jag städat och grejat lite, ska strax hoppa in i duschen sen börja med påsk maten. Blir att trycka i sig en massa sånt, sen följa med Louise till gävle och hämta hennes jacka. Skulle sitta fint med nån öl ikväll, men får se hur de blir med den saken =)

Glad påsk på er alla!!


Fick påskägg av Louise i torsdags också, hon är så söt så haha =D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: