Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sunshine

Fint väder idag!

Kom precis hem från Linda, var dit och drack kaffe och snacka lite skit.. Det känns verkligen att sommaren är på väg nu, de var så härligt att va ute och gå och med en massa bra musik på högsta i öronen. Usch va jag längtar till power meet och ccw nu..

Jag har kommit fram till att jag verkligen hatar att bo i lägenhet. Det är såna här dagar jag vill va ute och pyssla med nått, jag blir knäpp av att inte kunna gå ut i en trädgård eller garage och hålla på! Hur ska jag nånsin kunna flytta hemifrån? Jag kommer ju knappast ha råd med att flytta till ett hus på flera flera år.. Kanske man ska ta och finna nån rik man som man kan gadda ihop sig med? Haha.

Annars rullar de på som vanligt, jag slits mellan lycka och sorg hela tiden. Jag är så glad över att det äntligen är vår och att det snart är sommar. Men som sagt, jag hatar att bo i lägenhet och jag kan fan inte va glad fullt ut så länge jag bor här, trivs liksom inte.. Känner mig så instängd! Och så är jag så frustrerad över situationen mellan mig och mamma. Ena sekunden är jag glad, andra sekunden vill jag bara dra täcket över huvet och gömma mig för allt.

Nä, fy satan för det här.
Nu ska jag glo på tv och tänka på annat!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: