Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag

Sitter just nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan börja vandra mot mamma =) Tänkte städa ur bilen.. De vart aldrig nå av med de igår. Men bytte däck och tvätta den iaf, fick hjälp av lillebror =)

Ska även försöka få rull på cyklen idag så jag kan ta med den hem. Så drygt att behöva gå överallt.. Har ju ingen parkering här hemma så kan inte ha bilen här :S skit drygt! Och aldrig är de nån gäst parkering som är ledig heller som man kan ställa den på.. Och där får man endå bara stå i 8 timmar. Skit grejer!

På lördag ska hela tjocka släkten fira min farfar som fyller 80 år, ska bli skit kul =) Vi ska ut och äta lite.. Ska bli kul att träffa alla ingen. Får se om de blir nå annat kul i helgen å, men nykter ska jag då vara iaf!

Inte långt kvar till sista april nu eller! De kommer bli kung.

Nu ska jag fixa med nått här hemma tills tvättmaskinen är klar!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: