Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Gävle crus

Åkte hem till Louise och Krille runt kl 18 i lördags, satt där och drack innan vi drog till gävle på cruisingen.. Vi hade ingen att åka med, så vi satt bara och kolla på bilarna. Var helt okej, men tråkigt förståss att inte ha nån att åka med. Men de var iaf trevligt! Tina följde med hon också, kul. Vi vart ju lite osamms där ett tag så vi har inte träffats på över en månad. Men vi kan nog inte leva utan varann! Haha. 

I fredags var jag och Louise på Lindas 30 års kalas. Men vi vart inte där så länge, Louise skulle upp och joba dagen efter så.. Vi åkte hem runt 00, åkte till mulligans då och träffa Krille. Jag började gå hemåt runt 1 kanske, fick nå jävla äckel efter mig ända hem. Han väde så fort jag tog en annan väg (han gick framför mig först) Han gick efter mig från stan till stensätra.. När han var precis bakom mig så stanna jag och så knuffade han till mig lite lätt och fråga vart han var.. Inte vet jag svara jag sen gick jag åt andra hållet. Ni tror inte att han kommer efter mig igen då efter ett tag? Men som tur var hade Tina och Sandra hämtat upp mig då, och sen skjutsa de hem mig, även fast jag typ var hemma. Äckel!!

Igår låg jag i sängen hela dagen, varken orka eller vela göra nått. Låg bara och kolla på film.. 

Nu har jag precis druckit upp kaffe, sen göra i ordning en macka nu sen borsta gaddarna och bege mig till kontoret för att möta upp chefen. Vi ska till mitt nya jobb och presentera mig! Sen vet jag inte alls vad jag ska göra resten av dagen, de blir nog bara lugnt.


Gammal bild på oss =) Där var vi 15/16 kanske haha.
Dessa två är dom bästa, betyder så fruktansvärt mycket för mig! <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: