Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Host host..

Har inte sovit en blund i natt, har hostat som en dåre. Jag helt slut i kroppen och huvet.. Tänkte att jag skulle jobba idag och imorn, men nä. Orkar fan inte, jag är så slut..

Men idag tvingade jag mig själv ut iaf. Har inte satt foten utanför dörren sen i måndags.. Packade mina saker och så skjutsade pappa mig till mamma. Sitter här nu och väntar på att hon ska klippa klart gräsmattan, sen ska vi åka till gammelstilla och plocka bär och svamp =) Mys. Får se hur länge jag orkar.. Men måste verkligen ut och göra nå, får nå fel annars..

Imorn är de cruising i forsbacka och så är de hot rod och rock i högbo.. Var mer sugen på högbo, men de blir nog inget av med nått av de. Men är fortfarande sjukt sugen på älvdalen på lördag, men får se.. Beror på hur man mår då. 

Snart är sommaren över och de suger så hårt. De var tänkt att älvdalen skulle bli de sista roliga denna sommar, vela dra dit redan imorn. Men så blir de så här.. Suck! Usch va deppigt. Skulle så gärna vela vrida tillbaka tiden till midsommar rocken i vintjärn, de var då allt de roliga började dra igång. Längtar så till nästa år!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: